1. Kaip įsigyti prekes?
Norint apsipirkti mūsų internetinėje parduotuvėje Jums tereikia atlikti šiuos žingsnius:
1. Pasirinktas prekes dėkite į krepšelį;
2. Prisiregistruodami pateikite pristatymo adresą;
3. Pasirinkite pristatymo būdą;
4. Pasirinkite mokėjimo būdą;
5. Susipažinę su elektroninės prekybos taisyklėmis, patvirtinkite užsakymą;
6. Sumokėkite už prekes.
Gausite užsakymo ir apmokėjimo patvirtinimą, ir kai tik išsiųsime prekes, pranešime Jums apie išsiuntimą.
2. Kaip atsiskaityti už prekes?
Šiuo metu galima atsiskaityti naudojantis šiomis elektroninės bankininkystės sistemomis:
Hanza.net (AB bankas „Swedbank“);
SEB internetas (AB „SEB bankas“);
Interneto linija (AB „DnB NORD bankas“);
Solo Internet („Nordea Bank Lietuva“);
Bankas internetu (AB bankas „Snoras“);
Danske eBankas (Danske Bank A/S Lietuvos filialas / AB „Sampo bankas“);
Eta bankas (AB „Ūkio bankas“);
Citadele internet bankas (AB „Citadele bankas“);
SB linija (AB „Šiaulių bankas“).
3. Prekių pristatymo taisyklės
3.1. "sekliams.lt" įsipareigoja prekes pristatyti Klientui ne vėliau kaip per 1 - 5 darbo dienas nuo patvirtinimo apie užsakymo vykdymą (išsiuntimą Klientui). Jei perkamos prekės nėra "sekliams.lt" parduotuvėje, Klientas informuojamas apie kitą realų jo užsakytų prekių pristatymo terminą. Kartu Klientas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų aplinkybių. Tokiu atveju, "sekliams.lt" įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Klientu ir suderinti prekių pristatymo terminą.
3.2. Klientas įsipareigoja, užsakydamas prekes, nurodyti prekių pristatymo vietą, pasirinkti prekių pristatymo laiką bei asmenį, kuris priims prekes.
3.3. Klientas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Kliento pateiktais duomenimis, Klientas neturi teisės reikšti "sekliams.lt" pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
3.4. Prekės, užsakytos "sekliams.lt" internetinėje parduotuvėje, pristatomos vienos iš įgaliotos kurjerių tarnybos. Prieš pristatant prekes kurjerių tarnyba suderina su Klientu pristatymo laiką telefonu.
3.5. Klientas privalo nedelsiant informuoti "sekliams.lt" elektroniniu paštu:
a) Jeigu gavus patvirtinimą iš "sekliams.lt", kad prekės išsiųtos, o per 1-3 darbo dienas (Lietuvoje) arba per 14-16 darbo dienų (kitose Europos šalyse) siunta nėra pristatoma;
b) Jeigu siunta pateikiama pažeistoje, sulamdytoje arba kitu būdu suniokotoje pakuotėje;
c) Jeigu pateikiamos ne užsakytos prekės arba netinkamas tokių prekių kiekis, nepilnas prekių komplektas, netinkamo dydžio, matmenų prekės ir pan.
3.5.1. Visais atvejais, pristačius prekes Klientui suglamžytoje, šlapioje ar kitokiu būdu išoriškai pažeistoje pakuotėje, Klientas privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo patvirtinime nurodyti (parašyti pastabas) arba surašyti atskirą aktą dėl tokių trūkumų. Tai Klientas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Tokių veiksmų neatlikus, "sekliams.lt" atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Klientą dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų, kurių Klientas nepažymėjo siuntos pristatymo patvirtinime.
3.5.2. Tais atvejais, kai priėmus prekes, Klientas pastebi, jog siuntoje nėra tinkamas prekių komplektas arba pateiktos prekės nėra tinkamo dydžio, spalvos ar kitų matmenų, Klientas privalo nedelsiant papildomai informuoti apie tai "sekliams.lt".
3.6. Prekės pirkimas su pristatymo paslauga nesuteikia Pirkėjui teisės reikalauti pakartotinos nemokamos pristatymo paslaugos kai prekės grąžinamos, o taip pat nesuteikia galimybės grąžinti pinigus už prekių pristatymą tuo atveju, kai Pirkėjas turi galimybę grąžinti pinigus už prekes sutinkamai su LR įstatymais.
4. Ar parduodamos prekes turi garantiją?
Visoms mūsų parduotoms prekėms yra suteikiama garantija nuo 3 iki 24 mėnesių.
5. Ar galima gražinti prekę?
Jeigu nesate visiškai patenkintas savo pirkiniu, mes suteikiame Jums teisę grąžinti mums atgal ar keisti visas prekes per 7 darbo dienas nuo pristatymo dienos, jei prekės pakuotė yra originali, neatidaryta ir nepanaudota. Tiesiog grąžinkite prekę ar prekes originalioje pakuotėje per 7 darbo dienas nuo gavimo ir mes pakeisime ar grąžinsime Jums pinigus.
5.1. Norėdami grąžinti prekę, prašome atlikite šiuos veiksmus
Susisiekite su mumis naudojant mygtuką "Kontaktai". Praneškite apie grąžinamą prekę ir nurodykite ar norite susigrąžinti pinigus ar pakeisti prekę.
Prekes saugiai supakuokite į tą pačią arba panašią pakuotę, kurią Jus gavote. Prekės yra Jūsų atsakomybė, kol ji pasieks mus. Mes rekomenduojame grąžinti Jūsų paketą išsiunčiant registruotu paštu. Mes nesame atsakingi už grąžinimo išlaidas.